My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

PNB scholarship writing test
mase aku tgh merayau2 dalam internet, carik info pasal earth hour (prepare takut2 jadi topik utk jpa interview), fon aku berbunyik. aku pon angkat. senyap. xde org ckp. tp ade bunyik org ckp2 kat blakang..


aku : hello? hello?

unknown : ....

aku : hello??

unknown : cik haizumawati!

aku : (gabra.. asal suara lelaki ni. sape lak yg call aku ni? nada suara agak tggi) sape ni??!

unknown: ni, cik haizumawati ye?

aku : (cik? eh, mcm ade ape2 je. sopan sikit) ye, saya, haizumawati disini.

unknown : cik, saya dari permodalan nasional berhad, pnb, ingin memaklumkan bahawa permohonan cik telah diterima..

aku : ye?? alhamdulillah (tergelak skit)

unknown : (tergelak skit gak.. macho sey suara die gelak!!) cik perlu ambil test di menara pnb 1 april ni, pukul 1.30 petang

aku : menara pnb.. 1 april.. 1.30 petang..

unknown : ye. bawa sekali pensil 2B, pemadam, & kalkulator. pakai pakaian formal.

aku : okey.. kalau saya ada apa2 pertanyaan, bagaimana sy boleh contact pnb?

unknown : 03-*********. buat pertanyaan pada encik muhd aizat


fuhh.. tau x, aku hantar application form pd 24 mac, deadline pnb tu, 25 mac. last minute gile!! Alhamdulillah la, post express malaysia mmg bagus!! huhu.. 1 april?? 2 april lak ade jpa interview.. mmg penat la aku nanti.. haih..

tp, tadi aku ade google2 pasal pnb test ni.. ramai past years' applicants ckp susah gle.. it's an IQ test. kene power math. otak aku dah berhabuk da nih! uwaaa ='(
aku harap pass la test tu, & dpt gi interview lak. huhu..
5 pendapat bernas:

eju!! tahniah!!
da ready ker nak temuduga??
neway, ni link kalau2 nak tips ke pe..
http://leokid.wordpress.com/2007/03/30/interview/

eju

thanx!!!!!!!!!!!!!! =D

EJU!!!!!!kite same!!!!1 april, 130 ptg! ahhhaha

omg!! nnti dpt jumpe arina!!!!!!!! wahahah

wah..
tahniah2.

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino