My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

mimpi misteri.. & tafsirannya..
aku berdiri betul2 di tengah2 sekumpulan manusia yg wajah2nya aku kenali.

mereka berpakaian kemas & cantik, seperti dalam suatu keramaian, meraikan sesuatu..
&.. aku terasa seperti memegang sesuatu..

& di dalam peganganku adalah..
SEORANG BAYI PEREMPUAN

bayi yg amatlah indah paras rupanya.. bayi yg sgt comel, yg x pernah aku temui selama aku hidup didunia ini. bayi yg selesa dalam pegangan aku.. pegangan aku seorang.

bayi itu berumur dalam lingkungan 4 bulan.. bayi itu menangis apabila aku menimangnya. tp ketawa gembira apabila aku mengendongnye seperti bayi kecil.. mendengar gelak tawanya, membuatkan hati aku cair mengalir!!

mata2 memandangku, tp aku x kisah. aku gembira mengendong bayi yg comel ini! =)

anak sape bayi ni? aku xtaw. comel gile!! dah la ringan. tp sgt tembam. tgn aku x lenguh bile pegang. &.... tenenet tene tenenett

henpon aku berbunyik. cheh kacau je. nway, mimpi tu,, meninggalkan kesan sgt2 kat aku. aku teringat2 baby tu. sgt comel, sgt adorable. aku rase nak jumpe dia dlm real life.. huhuhu..
pastu, aku pon tgk buku tafsir mimpi menurut Al-Quran..

tafsiran mimpi mengenai anak kecil/bayi:

sesuatu yg baik bakal berlaku kepada anda. jika anda dalam peperiksaan, anda bakal mendapat keputusan yg baik, bagi yang bujang, anda bakal bertemu jodoh (ooooops!! hahaha), bagi yg memasuki pertandingan, anda bakal berjaya..

aku harap2 btul tafsiran mimpi ni. aku harap aku akan dpt interview jpa, & dpt be among the 2000 jpa scholars utk tahun 2009 ni! amin... =)

4 pendapat bernas:

nk mimpi yg mcm tu jgk.

huhu

waaaa menarikk
aku doa kan kau eju
semoga berjaya
hehehe~

eju

red>> bykkan tido, insyaAllah dpt mimpi cmtu..hehe

myra>> thanx myra...

eju. hope u'll get the place. pray for me too.
sama2 mendoakn yep. :D

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino