My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

hmphh... pakcik... pakcik...
aku rase bersalah lak sbb post yg sbelum ni. aku xpatut marah2 pakcik yunus camtu... aku patutnye sabar & paham yg pakcik yunus da tua, & pelupa.. hmmmm... pasni, aku akan jd lebih sabar.. =)

dalam kul 1 camtu, aku call balik pakcik yunus. pakcik yunus pon angkat

pakcik : hello
eju : hello, assalamualaikum, pakcik
pakcik : waalaikumussalam
eju : ni wati ni
pakcik : ha, wati, ade ape?
eju : pakcik xingat eh, yg pakcik janji dgn saya nak bawak kete pagi ni.
pakcik : bawak kete?
eju : kan pakcik ade janji yg hari ni pukul 8 practise bawak kete.. pakcik lupe eh?
(senyap seketika....)
eju : ......
pakcik : haah laaaaa........ pak cik lupe..................!!
eju : saya tunggu tau pakcik.. dari pukul 8 sampai 9
pakcik : laaaa... pakcik lupe la... lupa....
eju : hahah... xpela pakcik. lepas ni, bile nak bawak kete?
pakcik : ari isnin ni lah. petang
eju : jangan lupa lagi tau, pakcik
pakcik : nanti hari ahad petang talipon lah lagi
eju : okey...

hmmmm.. pakcik tu mmg betul2 lupe.. xpela, dimaafkan.. aiseh.. so, masalah dah settle, aku pon dah xmarah pakcik tu lg.. idup diteruskan mcm biase..........
2 pendapat bernas:
N

hehe,byk halangan dan dugaan sblm dpt pelepasan di jalan raya.ble test JPJ??

eju

16 mac!!!!!!

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino