My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

cis. aku nak gak!!
arini, rajin pulak aku selak2 surat khabar lepas2 yg aku malas nak bace.. selak punye selak, bace pasal Xfm yg jadi stesen radio belia.. cam menarik je. kat surat khabar yo!, utusan malaysia.. pastu tgk gmbar bawah tu..

eh, macam kenal je.

tengok nama.

ciss!! junior2 aku, 3 orang. hampeh.. hahaha.. mesti utusan malas nak carik org, pakai serbu je 3 org yg jalan sama2 kot. hahahahah.. aku jeles sbenarnye. nak gak!


aku pernah gak masuk surat khabar. kene temuramah ngan wartawan. aku pakai hentam je jawab. pastu, ade la gambar aku sengsorang terpampang kat artikel sal keputusan pmr 2006.. dgn gmbar sorang budak laki ni, pastu gambar beramai-ramai kengkawan aku.

cewahhh bunyik cam gempak je. haram surat khabar MELAKA HARI INI. cis. org melaka pon malas nak baca surat khabar tu. hahahahaha.. aiseh..


0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino