My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

kene marah
lame nyer lesen L nak siap.
aku pon try la talipon pakcik yunus, pakcik yg akan ajar aku drive..

eju : hello, pak cik.. ni wati
pakcik: ha..ye ape dia, wati?
eju : lesen L saya dah siap ke belum?
pakcik: laaa semalam kan ahad, cuti. arini pon cuti. manela nak siap lagi lesen tu!
eju : err.. bile ye rasenye boleh siap?
pakcik: nanti dah siap saya talipon la! saya ajar nanti!
eju : oh.. ok... assalamualaikum..
tut..tut..tut..

wah..marah betul pakcik yunus tu. aiseh.. asal la aku xingat arini cuti. abes laa... macam mane nnti aku nak menuntut ilmu dgn die ni? uwaaaa!! takut2!!
0 pendapat bernas:

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino