My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

edited on: 14th March 2010


1. 7 ciri Lelaki Idaman Anda :

  • beriman & boleh bimbing aku kearah kebaikan secara berhemah
  • kelakar & pandai buat org tergelak =)
  • ikhlas & setia dgn aku sorang! hee
  • terus terang & pandai luahkan apa yg dia rasa =)
  • sedia utk dgr rungutan aku bile aku sedih, & pandai cheer me up bile aku down
  • bersungguh sungguh utk kawen dgn aku smpai sanggup call mak =P
  • sentiasa ada bila aku perlukan dia =)


2. 7 Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :

  • membuhsankan.. xabes2 tnye 'tgh watpe tu.. dah mam blum?' ugh.. xde soalan len ke??
  • smokers.. bibir itam, bau nafas busuk, gigi xlawa.. not my taste,man..
  • miang tahap geli geleman berdiri bulu tengkok.. cth: duduk dekat2, bisik2, yucks!!
  • kuang ajar ngan org lg tua.. esp parents+teachers.. respect ar wei!
  • pengotor.. selekeh.. korek idung pastu letak bwh meje..ngahahaha
  • laki yg pegang pompuan bkn mahram.. <
  • laki yg buli pompuan.. cth: suro angkat brg ke.., tolong wat homework ke.. dayus tuu


3. 7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :

  • rasa tenang bile nmpak dia dari jauh, tersenyum kat aku =)
  • bahagia! =D
  • malu-malu hamster bile dia tenung mata =P
  • rasa cam nak dating lama2 walaupun da xde topik nak ckp. ahahah
  • syok gile mcm nak lompat2, tapi kena kaver ayu depan dia =P


4. 7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :

  • umm.. masjid gi terawih same2 *mcm suami isteri lak!! kikikiki XD*
  • die kne blanje aku kfc so... kfc lah tempatnye..ngahaha
  • board! =P
  • tangga! ahaha
  • antara newblock & surau =)


5. 7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :

  • portrait die yg aku lukes.. ngahahahah..
  • cokelat, tp klu aku lapar sgt, aku yg makan coklat tu bagi pihak dia =P
  • cards yg aku buat sndiri
  • masakan aku.. sedap xsdp, kne telan gak!!! ha.ha.ha *gelak evil*
  • diari aku, lepas kitorg kahwin nnti =P
  • rahsia la.. nanti x surprise.. =)


6.Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda

  • cinta sempurna- yuna =)


7. Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL

  • arina.. nah, lagi 1 tag..hihihihi
  • ayne cam malas je nk buat XD
  • tomato!!
  • kakakakakakkak
  • him =)
4 pendapat bernas:

wah wah wah, tak cukup 7 tu, aahahha, cik eju wey, sapekah gerangan lelaki yang menepati ciri2 itu~ hee~

eju

xjumpe gi..huhuhuhuuhuh

adoi~ penat gelak bace posting eju~ ahaha~ dah la kat cc ni..takleh gelak kuat2~ ahaha~

eju

klakar ke??
adusss..hahah XD

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino