My Picture

hai. saya eju. saya blog pasal macam2 subjek dan peristiwa. menetap di London utk 9 bulan dan di Malaysia utk 3 bulan, setiap tahun sehingga 2015.

More about me»

bye 2008.. hello 2009!! =)
wahh mase blalu dgn cpat!! 2008 blalu pergi, dtgla 2009.. hari2 terakhir 2008 ni, aku lakukan byk flashback.. & aku tgk gmbar2 mase dulu2.. aku rase aku dah brubah gak ar.. tgk gmbr2 ni, pipi aku makin kurang tembam kot.. hihi=) alhamdulillah..





2008 is a year full of exciting experiences and sweet memories.. i'm surely gonna miss u, 2008 :'( .. jom kte flashback bulan demi bulan
JANUARY
my 2nd brother's wedding
akhirnye angah dah pun nikah.. i'm so happy 4 him=)


FEBRUARY


kyser day
ex-students kys dtg membanjiri skolaku yg kcik ini.. my friends & i buat jualan haram mase sports activity..hahah.. malam tu, me & my classmates buat performance tarian tradisional=)


MARCH
refresh magazine
i was chosen to be the chief editor of refresh magazine by the archive club

APRIL
sports day
i was the project manager of the house decoration competition, representing razak, my sports house.. razak got 2nd in this competition but overall, we won!! the track is ours!!!! XD (it was a draw right before the last event but razak managed to beat the other houses in the very last event which was 4x100m girls class 1.. phewww!!)

MAY
teachers' day
the form 5 students buat drama performance.. aku blakon jadi student je..hihi


JUNE
pnoh dgn mid-year exam..=(

JULY
students from perth, australia dtg ke kys..
archive club buat lakonan hari raye..

AUGUST
100 days to spm launching ceremony
i designed the banners!! XD

cabaran merdeka
oh,jgn slh sgke.. aku xmasuk pon cabaran merdeka ni, tp aku jd spy.. aku tlah ditugaskan bsama ella & we called ourselves 'the girls in pink' (ala2 men in black..hehe).. kami jadi spy undercover sbg tourists from indonesia.. tp kantoi dgn hampir semua group..hahah XD.. miss u, ella


talentime competition
kami x masuk, tp kami melawa..hahah

SEPTEMBER
1st Ramadhan
bermulalah terawih!! perbykkan ibadat sunat beramai-ramai


OCTOBER

raya aidilfitri
1st day mmg meriah sbb the whole family ade.. tp 2nd day, sunyi, sume balik rumah mertua masing2.. =(

grooming class
aku dijadikan role model utk pakaian yg x sesuai utk interview..hahah!!!

razak house annual dinnerthis year's annual dinner was the most meaningful 1..


NOVEMBER
SPM!!!!
omg.. last-minute revision adlh teramat2 penting!!!



zaim bukhary was born=)
angah yg kahwin bulan jan dah dpt seorg bayi yg kiut miut!!

DECEMBER
farewell dinner ='(
last moments together with my friends & teachers




forget about 2008, let's look forward to 2009=)
i hope 2009 will be a better year.. i wanna make lots of new friends and i'll do my best to achieve my dreams!!!
& right now, i'm listening to the song one step at a time by jordin sparks=)
you wanna show the world but no 1 knows ur name yet
wonder when and where and how u gonna make it
u know u can, if u get the chance
in ur face as the door keeps slamming
now u're feeling more & more frustrated
& u're getting all kind of impatient waiting
we live & we learn to take 1 step at a time
there's no need to rush
it's like learning to fly
or falling in love
it gonna happen & it's
supposed to happen that we
find the reasons why
one step at a time.....
& my next step would be: getting a scholarship=)
11 pendapat bernas:

ej syg~ meriahnye tahun 2008 kamu` tp KYS tu kolej apa eh? kolej yayasan selangor kah? best kan jadi student? lagi2 kalo dapat gank2 yang sekepala n gila2~ apa2 yang buat pun sure happening!~ tp kira eju baru abeh spm la eh~ hihi..gewd luck eh ngn result nyer, walaupun lambat g, hehehe..tak kena plkn kah?

eju

kolej yayasan saad..=) tulaaa best, tp dah bpisah da..uwaaa!! thanx..hopefuli dpt str8 1as.. doakan eju yep!! XD plkn? nope xkene.. alhamdulillah.. hehe

Rfq

hey good best of luck for spm.but you`ll need more than luck to do it. :]

happy new year..
hope u will get everything that u want for 2009!!
=)

eju

spm's over, rfq, right now, i'm waiting for the results XD lol...

happy new yr to u 2, shaikh=)
thanx XD

Rfq

oh lupe pule.so now you`re depending on luck for the paper examiners to check up everything with correctly fluent and humanity?.haha.tell me asap when the results come out. :)

eju

yup, hope they'll give me high marks=D
insyaallah.. hahah

acecey muke 2007 die....heheheheh

eju

alamak arina tgk!! *malu2*
tlg jgn sebarkan 1 dorm..! nooo!!
hahah rindu ah f3

good luck for the skolarship~..:D
and happy new year to u!~

eju

thanx.. happy nw yr 2 u 2!! XD

Cerita kedai kopi

tetamu

kelab kapucino

komen kapucino